استاندار گیلان در جمع راهپیمایان روز قدس رشت:

 پیروزی نزدیک است و بزودی نماز در قدس اقامه خواهد شد


۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۱ | کد خبر: ۴۲۷۶۶ چاپ

استاندار گیلان با بیان اینکه روز قدس زمانی است تا قدرت، ابهت، صلابت و اقتدار مسلمانان و آزادگان جهان به رخ ستمگران کشیده شود و ناقوس سقوط و تباهی و اضمحلال غارتگران و متجاوزان به صدا درآید، گفت : امروز رژیم غاصب صهیونیستی به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تله و باتلاق خودساخته اش گرفتار شده و ان شاالله در آن فرو می رود .

 پیروزی نزدیک است و بزودی نماز در قدس اقامه خواهد شد
کلانشهر: به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ان شاالله این فریاد و خروش انقلابی مردم ایران و همه مسلمانان و آزادگان جهان به زودی نتیجه می دهد و شاهد آزادی قدس شریف به دست جوانان فلسطینی خواهیم بود.


عباسی عنوان کرد: روز قدس؛ روز اسلام، روز برادری و اتحاد ، زمان عدالت خواهی و آزادگی، روز همه انسان های آزاده دنیاست که در برابر ظلم می ایستند و سر تعظیم فرود نمی آورند.

وی تصریح کرد: به یمن بینش عمیق و نگاه آرمان خواهانه و آینده نگرانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر لزوم وحدت و یکپارچگی، جهان اسلام امروز به مظهر اتحاد امت های اسلامی و انسجام مشت های گره کرده و فریادهای رسای آزادی و آزادی خواهی از یوغ ددمنشان خبیث تبدیل شده است.

عباسی افزود: اینک مردم ما با حضور گسترده خود در این صحنه ضمن اعلام حمایت و اتحاد خود با مردم مظلوم فلسطین، بیزاری و مقاومت در برابر مستکبران جنایتکار را فریاد کردند.

نماینده دولت در گیلان تصریح کرد: استکبار و صهیونیست بدانند مسلمانان هرگز از آرمان آزادی سرزمین‌ فلسطین کوتاه نخواهند آمد و پیروزی نزدیک است و بزودی نماز در قدس شریف اقامه خواهد شد.

سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت سردار حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده ‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.
استاندار گیلان همچنین در نماز عبادی سیاسی جمعه رشت به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت شرکت کرد.